dilluns, de setembre 10, 2007

Contenidor per al portàtil - Logitech Cases

Porte un parell de mesos pensant en canviar el meu contenidor per al portàtil per tal de transportar-lo amunt i avall amb la major comoditat possible. En l'actualitat tinc una motxilla de Tom Bihn que la veritat m'ha servit molt bé des de que la vaig comprar però la qüestió és que queda massa casual quan tens alguna reunió on van tots amb trage. I a més sembla com si te n'anares d'excursió per 3 o 4 dies quan la portes a l'esquena.

De casualitat em vaig trobar que Logitech anava a treure com a novetat uns contenidors per a portàtils aquest mes de setembre, i que a data d'avui ja els podem trobar a la seua web.

KINETIK™ 15.4 Backpack

Evidentment no estic interessat en la Backpack sinó en la Briefcase, ja que amb la Backpack seria més del mateix.

KINETIK™ 15.4 Briefcase


Les seues principals característiques són:


Protecció

  • Protecció lleugera exterior: Protegeix el teu portàtil i altres objectes valuosos sense afegir volum.
  • Compartiment del portàtil encoixinat: Assegura i protegeix el teu portàtil.

Confort i Conveniència

  • Compartiments d'expansió: Gaudeix d'un accés fàcil al teu portàtil i altre objectes.
  • Emmagatzemament estructurat: Butxaques addicionals per a organitzar els teus gadgets.
  • Estabilitat: Quan la deixes al terra no caurà.
  • Panell del darrera encoxinat: Facilita el transport quan la recolzes al cos.

Estil i Fabricació

  • Estil Professional: Encerta en l'adequat balanç entre estil i funcionalitat.
  • Fabricació Superior: Fabricada amb precisió al detall amb nylon balístic, poliuretà/etilé vinil acetat i polièster.

De moment només estic apuntat per a que m'avisen des de Logitech quan estiga disponible perquè encara no es pot comprar. Esperarem.