diumenge, d’octubre 21, 2007

Enjuto Mojamuto - El Buit de No Tindre Internet

Com sofreix un geek quan li lleves Internet?



He vist això hui i he recordat com ho vaig passar de malament ahir quan vaig arribar a casa i no hi havia senyal del router wi-fi. No tenia accés al lloc on tinc connectat el router i vaig estar quasi una hora sense senyal. Tot un trauma. Al final quan va aparéixer la persona que tenia la clau màgica i només va ser un tema de subministrament elèctric. Vaig respirar amb tranquil·litat.

D'aquestos de Muchachada Nui hi ha que quedar-se amb el millor perquè altres coses són poc suportables. Podeu trobar-los cada dimecres a les 23.30 h en La2 o en el canal que RTVE té a Youtube.

Enllaços relacionats:
via: alt1040.com

3 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Doncs crec que tots els que ens dediquem a això de visitar blogs, ens sentim molt identificats amb aquesta animació. Estem perduts sense connexió. I és que no som res sense connexió!

Unknown ha dit...

Ja no recorde quan tenia un ordinador sense connexió. Ara un ordinador sense eixida al món és bastant inútil.

Anònim ha dit...

Quina ràbia!!! Quan et posa que no hi ha connexió o que hi ha problemes a l'hora de conectar-se o el que sigui... Ais!!! Puc prescindir de mòil i altres tecnologies però de l'ordinador i internet no! El que diu la Carme és molt cert. El pitjor es quan li poses "reparar" o "volver a contectar" i no et fa ni punyetero cas! Si no fos perquè els ordinadors són cars el tiraria per la finestra de vegades, encara que darrerament no em puc queixar. El meu ordinador i jo tenim una molt bona relación, de moment! jaja