dimecres, de maig 18, 2005

chris jordan photography

No us heu preguntat mai on va a parar el carregador del vostre mòbil vell? Doncs feu una ullada a la foto a veure si el trobeu...



Intolerable Beauty — Portraits of American Mass Consumption


Sobre les meus fotografies

El meu continuat estudi del consumisme americà ha fet un gir aquest any, des d'un estil ilustratiu/documental cap a una aproximació més conceptual i metafòrica. Trobe el meu punt de vista en el límit del precipici, esdevinint encara menys agradable quan em mantinc al marge com un observador. El nostre consum a gran escala pot ser macabre, ple d'ironia, tenebrosament còmic, fins i tot estranyament bonic; però el que més m'inspira és temor del que diu sobre el nostre futur. Potser les immenses piles de brossa poden servir com a manera d'entrar en el assumptes més complexos que deguem afrontar segons els recursos de la terra van acabant-se.


No es penseu que això és cosa només dels americans que anem pel mateix camí...