dilluns, de gener 21, 2008

D-Link DSL-G624T Wireless Router ADSL2/2+

Ha arribat un nou aparell a casa. Tocava aconseguir un router inal·làmbric amb una bona relació qualitat/preu i després de mirar molt em vaig decidir per un D-Link DSL-G624T. Amb poc més de 80.00 Eur ja el tenia a casa.

Les prestacions d'aquest aparell són tan extenses que el manual de l'usuari té 100 pàgines. Resumint és un router ADSL amb punt d'accés inal·làmbric, tallafocs, 4 ports Ethernet, servidor DHCP, i moltes coses més. Només dir que la amb l'assistent de connexió ADSL no vaig tardar ni 3 minuts en tindre connexió, fins i tot un xiquet de 3 anys hauria pogut connectar-lo.

De moment l'experiència és bona, anirem veient si no dóna cap problema. Una vegada configurat aquest aparell hauria de ser un d'aquestos dels que ja no t'has de preocupar més si no és que afegeixes un nou equip a la xarxa domèstica o fas algun canvi en el tipus de seguretat utilitzada. Aprofitar per a dir que no se t'acudeixca utilitzar seguretat WEP en la teua xarxa inal·làmbrica perquè es pot trencar molt fàcilment, com a mínim utiliza WPA amb una clau compartida.

Quin aparell tens tu per tal de connectar el teu equip a Internet?

3 comentaris:

Jose V. ha dit...

El meu Router és el Conceptronic C54APRA. Era dels més econòmics, però ja té més d'un any i supose que n'hi ha un altre model que el substitueix. El seu comportament ha sigut molt estable.

Configurant-lo amb seguretat WPA i escollint una clau de 13 lletres he pogut connectar sense problemes: el pc, portàtil, el iBook G4, una PDA, la PSP i el telèfon nokia N80. No està mal, no?

Jordi Gonzalez ha dit...

Ostres, tinc el router que em van donar fa quatre anys els de Orange i encara es hora que peti.
No utilitzo el WIFI ja que les parets de casa són de pedra de 60 cm. i allò no hi ha senyal que l'atravessi...menys el cony de Bluetooth.
L'ordinador em detecta el telèfon sigui on sigui.
La veritat és que no ho entenc...

Unknown ha dit...

El router hauria de ser totalment transparent i no donar mai problemes. Aquest és l'objectiu que tenia en ment quan vaig comprar aquest.