dimarts, de juny 19, 2007

Suzuki Burgman 125

Fa tres setmanes em vaig comprar una Suzuki Burgman 125 i estic molt content amb el rendiment que m'està donant. La decisió de comprar precisament aquest model no va ser fàcil perquè el mercat de d'aquest tipus de vehicles ha augmentat considerablement des de que només fa falta el carnet de conduir tipus B per a poder portar-les.

Ara mateix té uns 650 km i el trajecte més llarg que ha fet ha estat d'uns 30 km, encara que el més habitual és que la utilitze per a trajectes d'uns 8 o 9 km. Té una autonomia d'uns 230 km sense comptar la reserva, supose que es podria arribar a uns 260 km buidant completament el dipòsit. Amb 8 o 9 euros normalment pots eixir de la benzinera amb l'agulla a la F (de Full).

Els únics problemes de conducció que he tingut han estat amb la traçada de les corbes i amb el vent. Encara no domine del tot el tema de tombar la moto per a que agafe correctament les corbes però vaig millorant. Una cosa que sí que em fa encara molta por és el vent perquè no em sent segur quan fa molt de vent i la moto es mou un poc. Després de 17 anys de no agafar una moto em sorprén que no haja tingut més problemes.

El balanç és molt positiu. Anem a veure com es comporta durant l'estiu.